قطب نمای اندروید

 

Gamma Compass

 

قطب نما یکی از اساسی ترین برنامه هایی است که باید Android نصب کرده باشد. قطب نمای دقیق ترین برنامه قطب نما در Google Play است. برنامه قطب نما قطب نما در جیب شماست. از آن در سفرهای کمپینگ ، برای حرکت در قلمرو ناشناخته یا هنگام گم شدن استفاده کنید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است مفید باشد.حتی ممکن است یک روز زندگی شما را نجات دهد!

 

استفاده از قطب نما آسان است. فقط آن را مانند یک قطب نما واقعی استفاده کنید. برنامه قطب نما چیزی بیش از نشان دادن درجه ها و شمال ، جنوب ، شرق و غرب است.من قطب نما را با تجربه کاربری در ذهن ، تعداد زیاد و طراحی آسان برای خواندن طراحی کرده ام. همچنین قطب نما به شما امکان می دهد جهت های خود را با چرخاندن بدنه برای پیمایش آسان تر و حرفه ای تنظیم کنید.

چگونه استفاده کنیم؟ 
ابتدا باید کمی از ژارگونهای قطب نما را بپوشانیم. به بخشی از قطب نما که حرکت می کند و همیشه به سمت شمال حرکت می کند ، کارت گفته می شود (با N ، S ، E و W مشخص شده است و یک لبه باریک با یک سری اعداد روی آن).

 یک حلقه متحرک در اطراف لبه قطب نما وجود دارد ، به نام گودی. یک خط دوتایی قرمز در بالای قطب نما خط قطبی نامیده می شود و سرانجام ، یک پنجره کوچک در بالای قطب نما وجود دارد که اغلب به عنوان پنجره جانبی (همانطور که در کنار یک قطب نمای واقعی قرار دارد) وجود دارد.
ناوبری کنار پنجره نمی تواند ساده تر باشد.

 شما خط قطب را بالای قطب نما خود در جایی که می خواهید بروید ، نشان می دهید. اکنون تا زمانی که قطب نمای خود را صاف جلوی خود بکشید و خط اصلی آن را به جهتی که می خواهید نشان دهید ، باید تا زمانی که به درستی حرکت می کنید ، همان عدد را در پنجره خود مشاهده کنید.

 اگر عدد متفاوتی را مشاهده کردید ، تا زمانی که همان شماره را مشاهده کنید ، چرخید. 
روند نزولی روش پنجره جانبی این است که شما باید شماره خود را به خاطر بسپارید.
پیمایش با bezel در واقع همان کار با استفاده از پنجره جانبی است ، اما bezel شماره شما را برای شما به یاد می آورد. تمام کاری که شما می کنید این است که خط lubber را بالای قطب نما خود در جایی که می خواهید بروید نشان دهید و سپس صبر کنید تا کارت حل شود و حرکت را متوقف کند.

 سپس گودی خود را بچرخانید تا مثلث دو طرفه در لبه گودی (شکاف درست با عدد صفر بر روی صفحه) برش فلش شمالی روی کارت را بگیرد.

 اکنون تا زمانی که قطب نمای خود را صاف جلوی خود بکشید و خط اصلی آن را به سمت مسیری که می خواهید نشان دهید ، باید همیشه فلش شمالی را در داخل شکاف مشاهده کنید ، تا زمانی که شما به روشی صحیح بروید. 

اگر اینطور نیست ، چرخید تا وقتی که پیکان شمالی را در داخل شکاف مشاهده کنید.
توجه کنید که اگر گودی را به درستی تنظیم کرده باشید ، عدد پنجره کناری نیز عددی است که مستقیماً در قسمت جلوی خط بدنه از طرف شما قرار دارد.

 به عبارت دیگر ، اگر گودی را به عقب در جهت عقربه های ساعت چرخانید تا اینکه شکاف پیکان شمالی را لبه دار کند ، 120 در قسمت حاشیه در انتهای خط لوب قرار خواهد گرفت. توجه کنید که روی کارت ، عددی که در پنجره جانبی نشان داده شده است 120 است.

اگر این قطب نما را نگه داشتید و به سمت خط lubber می رفتید ، می توانید به عنوان 120 بروید. 
حالا باید یاد می گرفتید که چگونه بروید به جهت مورد نظر. اما چگونه برگردید؟ آسان! اگر به لحاظ گودی فکر می کنید ، به سادگی بچرخید تا پیکان شمالی نه به شکاف بلکه به مثلث منفرد که دقیقاً از سطح شکاف قرار دارد ، روبرو شوید. 

اکنون به جایی که آمده اید به عقب برگشته اید.
بخش بسیار دشوار استفاده از قطب نما شما این نیست که بدانید اعداد به چه معناست و چگونه می توانید bezel را تنظیم کنید. 

شایع ترین اشتباهات این است که قطب نما را صاف نپوشانید ، و در واقع حرکت نکردن به مسیری که خط اصلی شما به آن اشاره دارد ، بروید. 
اشیاء بزرگ آهن و فولاد می توانند بر روی سنسور مغناطیسی در دستگاه Android شما تأثیر بگذارند ، و این باعث می شود تا آن را در جهت اشتباه نشان دهد. به این انحراف گفته می شود. اگر گمان می کنید این اتفاق می افتد ، کافی است چند پا را از جسم دور کنید و مشکل باید خودش را اصلاح کند.

چه خبر

با تشکر از شما برای استفاده از قطب نما! ما به طور مرتب به روزرسانی های Google Play را به شما ارائه می دهیم تا مرتباً سرعت ، قابلیت اطمینان ، عملکرد و رفع اشکالات را بهبود ببخشید.

 

 

اطلاعات اضافی

نام
قطب نما

 

بسته بندی
com.gamma.compass

 

نسخه
1.073

 

اندازه
8.00 مگابایت

 


1،000،000 بارگیری را نصب می کند

 

توسعه یافته توسط
گاما Play

دی تی آموز پنجره ,نشان ,استفاده ,گودی ,نمای ,زمانی ,مشاهده کنید ,پنجره جانبی ,نشان دهید ,gamma compass ,پیکان شمالی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

News exo ابراهیم صنوبر سنترال فایل دانلود کلیپ جدید من قوي هستم اخبار و حواشی دنیای تکنولوژی BLOG بهترین سایت