لباس عروس در مدل‌های مختلفی وجود دارد که در این بخش مدل پفی را با هم می‌بینیم. لباس عروس پفی

لباس عروس پفی

در این مطلب مجله دلتا، لباس عروس پفی را به شما معرفی می‌کنیم و مدل‌های آن را با هم می‌بینیم. قبل از انتخاب مدل لباس عروس باید به فرم بدن خود دقت کنید تا ظاهری جذاب و شیک داشته باشید. ممکن است لباس عروس یک شخص نظر شما را به خود جلب کند اما هنگامی که همان مدل را بر تن می‌کنید از دیدن خود در آینه لذت نبرید. دلیل این اتفاق عدم توجه شما به فرم منحصر به فرد بدن خودتان است. مدل لباس عروس پفی برای اندامی به فرم گلابی و سیب که در قسمت پایین تنه عرض بیش‌تری از بالا تنه دارند مناسب است.

پیراهن عروس پفی

لباس عروس پفی پرنسسی

لباس‌های پفی به لباس پرنسسی نیز شناخته می‌شوند. در انواع ساده، سنگدوزی، آستین‌دار، دکلته و … وجود دارد. لباس‌های کار شده به دلیل وجود سنگ یا مروارید روی پارچه وزن بیش‌تری دارند که لازم است هنگام پرو لباس به آن دقت کنید و با توجه به توان بدنی خود و در نظر داشتن این نکته که لباس را برای مدت طولانی بر تن خواهید داشت، مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

لباس دنباله دار

لباس عروس پفی دنباله دار

شاید تصور کنید لباس عروس پف‌دار از مد افتاده است، اما پویا بودن طراحی لباس و تغییر سبک با توجه به مُد روز سبب می‌شود این مدل همچنان محبوب باشد. از آنجا که مراسم عروسی یکی از مهم‌ترین اتفاق‌های زندگی است که خاطرات آن برای همیشه در ذهن می‌ماند، اگر به این مدل لباس علاقه دارید، در انتخاب آن شک نکنید و به سلیقه خود اعتماد کنید. مهم‌ترین اصل در انتخاب لباس عروس، رضایت و اعتماد به نفس شما است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم مدل دنباله دار را در نظر بگیرید. این مدل شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

رنگ سفید نمادی از صلح، پاکی و آرامش است و به همین دلیل از گذشته تا کنون، در بسیاری از فرهنگ‌ها به عنوان رنگ لباس عروس در نظر گرفته می‌شود.

لباس عروس پفی دخترانه

لباس عروس پفی دخترانه

برای پف‌دار کردن دامن لباس عروس، پارچه‌های سفت مانند کرینولین به کار گرفته می‌شود و بین لایه‌های متعدد دامن فنرهای فلزی قرار می‌دهند. حالت پفی دامن باعث می‌شود ظاهری کاملا دخترانه داشته باشد و سن افراد را کم‌تر نشان دهد. برای اینکه ریز دیده نشوید، از کفش‌های پاشنه‌دار استفاده کنید. برای درخشیدن در شب عروسی این مدل به شما کمک می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: در صورت علاقه‌مندی، برای آشنایی با سایر مدل‌های لباس عروس می‌توانید مطلب “۵ مدل لباس عروس شیک” را مطالعه کنید.

لباس عروسی پفی قرمز

لباس عروس پفی قرمز

بعضی از افراد ترجیح می‌دهند به جای انتخاب لباس سفید، از سبک کلاسیک فاصله بگیرند و رنگی دیگر را انتخاب کنند یا برای مراسم عقد و نامزدی جهت ایجاد تنوع، از لباس‌های سفید استفاده نکنند. لباس عروس پفی قرمز، یکی از بهترین گزینه‌ها برای این افراد به شمار می‌رود. رنگ قرمز نمادی از شادی، هیجان و علاقه است. این رنگ چهره فرد را گرم‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد و انتخابی مناسب است.

پیشنهاد مطالعه: آرایش چهره در زیبا به نظر رسیدن لباس بسیار موثر است، توصیه می‌کنیم مطلب “مهم ترین نکات آرایش عروس” را مطالعه کنید.

شنل شنل لباس عروس

لباس شنل‌دار

اگر لباس عروس پفی بدون آستین را انتخاب کرده اید واین احتمال می رود که در آب و هوای سرد احتمالا احساس سرما کنید، مدل‌های شنل‌دار در انواع ساده، نگین‌دار، سنگ‌دوزی و توری موجود است. معمولا شنل را می‌توانید به طور جداگانه نیز تهیه کنید. معمولا شنل را می‌توانید به طور جداگانه نیز تهیه کنید. لباس‌های شنل‌دار ظاهری مجلل دارند و برای افرادی با بالا تنه لاغر نیز مناسب است. برای افراد بلند قد شنل‌های بلند و برای افرادی با قد کوتاه، شنل‌های کوچک توصیه می‌شود تا تعادل و تناسب در ظاهر حفظ شود.

لباس پفی خمره ای

لباس پفی خمره‌ای

یکی از انواع پوشیده، لباس عروس خمره‌ای است که آستین‌هایی پفی، کلوش و گشاد دارد. اگر این مدل را انتخاب می‌کنید، بهتر است موی خود را باز نگذارید و آن را بالای سر جمع کنید تا قد شما بلندتر به نظر برسد و چاق دیده نشوید.

هنگام پرو کردن لباس عروس حتما از خود عکس بگیرید و آن را نگاه کنید تا از این انتخاب مطمئن باشید.

همچنین بخوانید:

۵ مدل لباس عروس شیک

انواع شلوار جین مردانه

مدل لباس مجلسی نه و دخترانه ۲۰۲۰

انواع مدل مانتو نه

جدیدترین مدل پالتو نه و دخترانه ۲۰۲۰

برای مشاهده مطالب بیشتر از مجله مد و زیبایی دلتا دیدن نمایید


deltagoonagoon لباس ,عروس ,می‌شود ,انواع ,افراد ,مطالعه ,لباس عروس ,کنید لباس ,دخترانه ۲۰۲۰ ,مطالعه کنید ,تهیه کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کیوکوشین کاراته جایزان چَروا( همان حیوان بارکش است) مجله خبری طراحی و سئو درخت Betadine